Peste 40 de nostalgici au mers la mormântul soţilor Ceauşescu pentru a depune coroane de flori.

coroanaLa 19 ani de la execuţia cuplului Ceauşescu, aproximativ 40 de persoane au venit joi la Cimitirul Ghencea din Capitală, pentru a aprinde lumânări şi pentru a depune coroane de flori la mormintele foştilor dictatori.”Scoală, nea’ Nicule, din morţi şi dă-ne servici la toţi. Că şi noi te-am împuşcat şi-am făcut mare păcat„, urează una dintre persoanele venite la mormântul soţilor Ceauşescu.

Oamenii au vorbit despre meritele fostului acestora şi au susţinut ilegalitatea procesului.

Procesul lui Ceuşescu de la Târgovişte din ziua de Crăciun a fost ilegal. Un preşedinte în funcţie nu se poate da jos decât de Marea Adunare Naţională, cum era atunci„, susţine un nostalgic.

Eu nu l-am iubit, dar l-am respectat, pentru că a dat pâine la toţi oamenii din ţara românească. (…) Cu el nu existau şomeri„, spune un alt participant.

S-a spus că trupurile celor doi dictatori nu ar fi fost înmormântate în locul unde figurează scriptic. Zoia, fiica celor doi, a cerut instanţei deshumarea părinţilor săi. După ani de procese, Curtea de Apel Bucureşti a dat, la mijlocul acestui an, o decizie definitivă: Ministerul Apărării va trebui sa dovedească prin orice mijloace că soţii Ceauşescu sunt îngropaţi în cimitirul Ghencea.

Sursa: Realitatea TV

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.